ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
Ο υπεύθυνος Κέντρου έχει σαν φιλοσοφία του την πελατοκεντρική θεωρία. Επομένως είναι αυτός που πρέπει να φροντίζει ώστε:
Α. Να έχει συχνές επαφές με τους σπουδαστές και τους γονείς τους.
Β. Να φροντίζει ώστε να έχει ικανοποιημένους σπουδαστές βρίσκοντας λύση στα όποια προβλήματα ή παράπονα έχουν.
Γ. Τα τμήματα ακαδημαικής και διοιηκητικής υποστήριξης να συντονίζονται και να δημιουργείται το περιβάλλον εργασίας που εξασφαλίζει μέγιστη αποδοτικότητα.
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ
1. Παραλαβή από τα κεντρικά της Σχολής:
α) Βιβλίου (με μεθοδολογία και λυμένα παραδείγματα)
β) Συνοδευτικού οπτικοακουστικού υλικού
γ) Πλάνων ύλης
δ) Διαγνωστικών tests ανά κεφάλαιο ύλης
ε) Υλικό για σεμινάρια καθηγητών και εκπαίδευση καθηγητών.
2. Meetings με καθηγητές του μαθήματος για συντονισμό ύλης και προβλημάτων (μια φορά το μήνα)
3. Εκπαίδευση νέων καθηγητών
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ
1. Επίβλεψη του τμήματος ώστε οι όποιες δυσκολίες υπάρχουν σ’ ένα μαθητή να λύνονται πριν δημιουργήσουν πρόβλημα.
2. Συνάντηση με τη διεύθυνση για την επίδοση των σπουδαστών και για τα προβλήματα που έχουν.
3. Τηλεφωνική ενημέρωση γονέων ανά 1,5 μήνα αφού μελετήσουν την καρτέλα του μαθητή και τα σχόλια στο Internet και γενικότερα συζητήσουν με τους υπόλοιπους καθηγητές του τμήματος την επίδοση του μαθητή. Συμπλήρωση του αντίστοιχου εντύπου ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ και παράδοσή του στον Υπεύθυνο Σχολής.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
1. Συμπλήρωση ΤΕΤΡΑΜΗΝΙΑΙΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ.
2. Παρουσία στα meetings με συναδέλφους καθηγητές και την διεύθυνση.